خیلی دوستت دارم بهاره جووووونم


ای جانم معلومه چه حس خوبی گرفتین..از نظر ماهم شما خیلی زن قوی و پیشرویی هستین .همیشه شاد باشین بانوی زیبا
nasimasadpour@baharehrahnamaoriginal ای من به قربووون شما خانوم چه افتخارییه کنار شما بودن. حالا حالا باید کنارتون یاد گرفت
sepid.hoseiniخیلی دوستت دارم بهاره جووووونم.
radvin1130موفق باشین خانوم رهنما شما فوق العاده ای
radvin1130موفق باشین خانوم رهنما شما فوق العاده ای
elham__azizianعزیزم خدا نگه دارش باشه واقعا درست گفته خانم رهنما استوره ای😘
_ranginkamon_89از نظر من هم شما خیلی زن قوی هستین از دیدن خوشحالی و خوشبختیتون تو عکس ها لذت میبرم مستدام باشه خوشبختیتون ❤️😘
_hanie_g@baharehrahnamaoriginal اگه ممکنه دایرکت چک کنین
tina.srhآخی عزیزم ❤🌹 واقعا هم زن قوی هستین خانم رهنما و این روزها من خیلی به شخصیتتون فکر میکنم و سعی میکنم بتونم مثل شما جنگجو more
a.sf6254💕💕💕💕💕
maedekalaeiEy jaan, che hali mide shenidane in harf az dahane bachamon🌸
__.mysky.__خدا حفظش کنه برات🙏🙏
shaghayegh6363افرین ب این دختر باشعور و افرین ب تربیتی ک کردی خانم رهنما , خدا برا هم حفظتون کنه و شمارو برا هم زیاد نبینه
sajad.orangi14😍🙏👏🙏🌹👌👌🌹🌹😍👍👍👏🌹✌️✌️🌹
bahar._moradianاز چشم منم شما یه اسطوره هستی که به زنا و دخترای ایرانی یه باور جدید یاد داد که یه زن میتونه همیشه توانمند باشه؛ و زندگی more
soode.ktzشیرینیه کلامش نوش جونتون خانم بهاره رهنمای عزیز😏❤❤💪💪
nafaas200خدا واستون حفظش کنه❤️شما عالی هستین🌸
javad68.gh❤
time_design😍
fataneh_eslzd9466✔✔✔💎💎💎💎😇😇عاشق بانوان قوی وجسورم مثل شما....همیشه موفق وپیروزباشید🙅🙅🙅🌼🌼🌼🌼🌼🌼💖💖💖💖
maryam.bazrafshan🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
__leyla__hasani❤❤
__leyla__hasani💖💖💖
maryam.razaghi.65واقعا راست گفته 🌷🌷
ladan_shamsiای جانم خیلی دوستتون دارم خانم رهنما منم دقیقا تو شرایط شمام شما برای من یک الگویید 🌹❤️
parisa.houshmand.60الهی عزیزدلم پریای زیبا موفق باشی بهاره ی عزیزم این خیلی عالیه و حس خوب و دلچسب 😍👌❤️🌹😘توبهترینی بهاره ی عزیزم ❤️
nadere_mohseniهمچنین از چشم ما 😍
banoohanaخدا برا ما و پریا جون حفطت کنه عزیزم
amirho3einveisi💎
_mahssaaaخوشبحالتون که دخترتون بهتون اینو گفته😍😍😍نشون میده چقدر قوی زندگی کردین @baharehrahnamaoriginal
dubs.mashs18عالی
p_nazari_pهیچ چیز باارزش تر از این نیست که عزیزانت بهت افتخار کنن و خداروشکر که عزیرترینتون داره بهتون افتخار میکنه...
n.sa6970❤❤
marjan_kafinejadبرای کاهش وزن در بشقاب قرمز غذا بخورید 👈🏻رنگ قرمز ظرف غذا، باعث تحریک سیگنالهای ترس انسان و کاهش غذای مصرفی میشود 👈🏻بشقاب more
afsaneshahroodi54بهاره عزیز ... دخترت عین واقعیت رو گفته ... شما قوی و باانگیزه هستی و این حس رو به ما هم منتقل میکنی
homaa_71💙💙💙💙💙
monaa.kfکاش منم مثل شما بودم
ss.ss778واقعا راست گفته.از چشم من شما یه زن نمونه هستید.شور انرژی و زندگی در من به جریان افتاده از وقتی عکسای ازدواجتونو دیدم.
leili47_66دخترتون راست گفته
monireh.mirhoseiniواقعا درست گفتن دخترتون♥♡♥♡♥♡♥
faeeeze.zareعاشقتمممممم بهترین بهار دنیا ❤️❤️❤️❤️❤️
jok_fun_love👌👍
hamta.7292بچه ها کسی پیج پریا دختر بهاره رهنما رو داره.اگه دارید بهم بگید.مرسی
s.tavakoli1980چه حس خوبی! چه جمله گرم و غرور آفرینی!
matin_ho34خدا روشکر افتخار به دخترت میکنی.خدا کنه منم به دخترم در آینده افتخار کنم
mahsa.mhzdvagheanam haminjore ghavi o por enerzhi💪👌❤️❤️
nazi.motamedi63منم عاشقتم چون واقعا نمونه یه زن قوی و جسوری بهمون یاد دادی هیچ وقت دیر نمیشه برای دوباره ساختن زندگی ❤❤❤❤❤
focacia👍👍👍👍👍👍👍👍👍
zock_scarfفروش آنلاین و حضوری شال و روسری از بهترین برندهای روز ایران و اروپا در فروشگاه ما از پیج ما دیدن فرمایید🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽
s.jannesariخوش به حالت بهاره جون این بهترین و زیباترین جمله ایی که یه مادر میتونه بشنوه❤❤❤
somaye_farhadipoorخدابرات نگه داره خانم رهنما
nastaranbabazadehبه چشم من هم همینطور💚🙋🏼‍♀️🌻
gulazer.sakanlu@nasimasadpour ♥️♥️♥️
mansoureh_akbari_خدا نگهش داره براتون
n.tarabi💙💚💛💜❤️🦋
adelin.de👍👍👍👍👍👏👏👏👏
a.riahi1987❤️
z.r_1361آرزوی سلامتی و موفقیت برتون دارم.خدا گل دخترتون رو حفظ کنه 🌹
ana.golrizکاملا درست گفته
saraastorok1985لاغری بدون ورزش و بدون رژیم و بدون عوارض و کاهش اشتها و100%گیاهی ,در صورت درخواست شمارتون بفرستید دایرکت
fatima.6562عزیزم لازم نیست ریز به ریز مسایل زندگیتو به اشتراک بذاری
mah_sannnn.m👍👌❤❤❤❤
sweet_beauty_mخانم های زیبااااا از پیج (زیبایی💎میکاپ💎مراقبت های پوست و مو💎آموزش انواع ماسک های زیبایی💎فشن💎فیتنس و ...)خودتون دیدن more
mehrshad.valizadeخدارو شکر عزیزم ❤️🙏
ilandqr15خانوم رهنما باید هم این حرف رو بزنه واقعاً یه مامان قوى و خانوم داره من به دخترتون به خاطر داشتن اینچنین مادرى تبریک more
shahab_ny🌟🌹🌹🌹
shahab_ny✨✨🌹👌👌👌👌
shahab_ny🌸🌸🌸
dokhtaredarya_2000👌
fafar.6014عزیزممممممم خدا. واستون نگهش داره وموفق باشه. خدارو شکر وسپاس که دختر قدر شناسی دارین 😘😘😘😘💝💝💝💝
seyed_mahmoud0631قابل توجه مسافران ترکیه: با مطالعه مطالب ما در کانال تلگراممون در هزینه های مسافرت به استانبول و ترکیه صرفه جویی کنید. more
soheila_asqبهاره جان چون مادر هستم حس افتخاری که وجودت رو احاطه کرده (بادیدن این متن دلنشین )با همه ی سلولهای بدنم احساس کردم نوش more
tani.lovingای جووووونممممم عززیزم...خدا پشت و پناهش باشه♥️♥️♥️♥️🌹🌹🌹🌹🌹🌹
mahshid_pakzad@baharehrahnamaoriginal 😙😍😚
atena_11_perspolisi❤❤❤
tinafllخدا حفظش کنه و همیشه شما براش برقرار و پاینده باشى❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💋💋💋💋💋
dooa_falاستاد علوم غریبه و علم متافیزیک هستم گرفتن فال با موکل کاملا رایگان و راهنمایی و کمک در این زمینه هم کاملا رایگان more
bimehiran74الهی ؛ دقیقا درست گفته خانوم موفق و قدرتمند ...
dooa_falاستاد علوم غریبه و علم متافیزیک هستم گرفتن فال با موکل کاملا رایگان و راهنمایی و کمک در این زمینه هم کاملا رایگان more
atefeh3647👌❤️
rfnh7476سلام عزیزم روزت بخیرخوشی باشه 😘😘
rfnh7476😚😚😑😚
fereshteh_nateghianاز چشم منم همینطور 💪🏻😘
ferida229دخترتون خیلی قویه ودرون گرا چون فقط یه قوی قدرت دیگری رو حس می‌کنه بنظرم این دختر قابل ستایشه چون تنهایی داره زندگی more
abolfazlgharib2138عالی عالی عالی 👏👏👏
samira.mohseniiخدا رو شکررررر👌👌👌❤❤
khdijeh53از همچین مادر قوی وبا اراده ای همچین دختری هم به دنیا میاد.خدا حفظشون کنه👌👌👏
seyed_mahmoud0631قابل توجه مسافران ترکیه: با مطالعه مطالب ما در کانال تلگراممون در هزینه های مسافرت به استانبول و ترکیه صرفه جویی کنید. more
foozieh_nadimiای خدا چقدرخوب چه حس خوبی به آدم میده هرجاهستن سلامت باشن