بهاره عزیز کاملا موافقم باهاتون. نابرده رنج، گنج میسر نمی شود


sasan.5907بعله

homa.ashori67ماشالله

mojtabapakzad94🌹🌹🌹😍😍

musicsfabaharehrahnamaoriginal motorsangin1 برای دیدن عکس نوشته های احساسی به پیج ما سر بزنید

heydari___maryamنازنین

apple_id_id_خرید اپل آیدی معتبر آمریکا more

shabnammm84عاشقتم

z.m8189😍😍😍😍👍👍👏👏👏👏

hoseinafraz959الهام چرخنده

n_nafasjanواقعا بدون عمل اون سالها زیبا بودی و هستی

telesm0003333برای گرفتن قطعی ترین وباورنکردنی ترین طلسم ها به دایرکت مراجعه کنید

zahrapanahandehقیقا باید تلاش کرد

baharfarhady❤️❤️❤️❤️

sarah.niiiiiikنمیدونم چرا دوست ندارم 😐

the.zahhra🌹

mostafa13riخانوم رهنمای عزیز شما همیشه خوب

nd_shmlلایک دارین عزیزم👍👍👍👍

farzaneh_lashgari1364عالی بود❤❤❤❤❤

arezo_porkarبهاره عزیز کاملا موافقم باهاتون. نابرده رنج، گنج میسر نمی شود...👌👌👏👏💝

mostafa13ri👍👍👍

nahal.r62ساخت عروسک از روی چهره

maryam_roya_1361میفهمم عزیزم انشاالله که وعده بهشت یه وعده ای واقعی باشه  more

fal_mavaraProfessor maysa: more

ra_hele___هزارتا لایک بانوی پرتلاش و هنرمند،در همه چی بینظیر هستی،یک الگوی خوب برای همه زنان👌👌❤️❤️

fingerfood_parham@baharehrahnamaoriginal چقدر حس غرور کردم با خوندن متن زیباتون .همیشه برای من الگو بودیدوهستید.خوشحالم من هم مثل شما روی more

raminporgholi😍😍😍😍😍😍💓

zeynab_saghafiعالییییییییی...همیشه موفق باشید😍😍

dr3949عزییییزم چه نازین😍😍😍

istadeh_dar_tofanخیلی خوبه که از تلاشهاتون گفتین...واقعأ انگیزه بخش بود و غیر از اون چیزهایی که بعد از تلاش بدست میان خیلی شیرین و more

kh_hematiعزیزجان امروزه اکثراچه خانمهاچه اقایان دنبال راحتی هستندنه تلاش متاسفانه فقرفرهنگی تفکرمطالعه و..بیدادمیکنه امیدوارم more

maeiii_khanomiii👍👍این همه تلاش لیاقت این میزان خوشبختی رو هم داره گوارای وجودت😘😘😘👄👄👄❤❤❤❤

sepide70.ghآفرین به شما خانم رهنما

aida.ngggچقدر عالی

baran_brn99👏👏👏👏👏👏👏

mahdiyehghorbaniعااالی. بسیاررر تحسین برانگیزه.. کاش منم میتونستم اما با وجود اینکه ارشد مدیریت اجرایی دارم خودمو محدود بچه و ... کردم more

sepide70.ghعاااااشقتم

nezamianfatemeh👏👏👏👏👌👌👌

mozhdeh_abbasianدرود به شما...برای این همه تلاش و پشتکار و جدیت!و سپاس که تجربه و گذشته اتون رو که می تونه سرشار از رازهای کوچک و بزرگ more

__shahrzad_sfg👏👏👏

narmin_azariزنان قوی حال آدم رو جا میارن...اینو بارها گفتم قدرت به داشتن پول نیست به داشتن مهارت برای مهار کردن سختی هاست..به همیشه more

salon_tt_beautyعزیز دلم❤️❤️👏🏻👏🏻

seemin_55بهاره جون خوب یادمه آخریها به بهانه بازی در فیلم کلاسهای دانشگاه ادبیات رو میپیچوندی و فقط برای امتحانات میامدی بهترین more

zsoltani6480عااااالی بود

bitadolatabadi👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻❤️❤️

solma4581دقیقا فرمایشاتون بجاست تواین زمونه یک دست صدانداره بایدتلاشمان را زیادترکنیم💖

parisa_enچقدر زندگی من و شما شبیه هم است. هم گذشته و هم حال ... 👌🏽😘

fatemehh_ranjjbarعالی بود واقعا

mahdiye_ssprچقدر توانمند هستی بانوی هنرمند🌹🌹

saragholizade3شما حرف ندارین 😘

mahkame3عاااالی و فوق العاده اید خانم رهنمای عزیز💗💗💗و تلاشتون ستودنیه.من به شخصه شما رو یکی از افراد موفق و پرانرژی کشورم more

mercigift_97الان زیباتر و جذاب ترین

miis.khoshbakhtبهاره جون عزیزم

a_kameliya_mahkameعزیزم 😘❤️

reyhane_esmikhaniعاشقتممممممم😍😍😍😍😍😍

1987fariba1987عاشقتممم موفقیت و شادیت روزافزون😘😘

sara.m410احسنت بانوی بزرگ و فعال

dr3949حرفهاتون کاملا درست و منطقیه بانو👏👏👏

s_soufi👌👌👌💜💜💜💜💜💜💜

faezzzeh_s👍💜

faeze_asadi_architectعالی بود،، باعث شد بفهمیم هیچ موفقیتی بدون تلاش نیست

negin.hallajianنابرده رنج گنج میسر نمی شود ....

zarrinshop199123درک میکنم اما خیلی ها هم توی همین جامعه همه این کارها رو کردن حتی بیشتر یعنی همه اینها به علاوه سرپرست خانواده بودن و more

roodakilواین داستان زنی قهرمان که حقیقی بدستش اورده بانو پاینده و موفق باشید😘😘😘

soheilariahiiخیلی عالی خانم رهنما ما به شما افتخار میکنیم

masumeh.soleymani_65چقد جذاب

ki.ana451👏👏

roshanaksh30آفرین به این اراده

tahminehj68عالی بود د د 💘

jamileakbariشما عزیز و محترم هستید و من خیلی به شما علاقه مندم و صد در صد با زحمت و تلاشتون به اینحا که هستید رسیدید امیدوارم همیشه more

salek7173عالی بود.بهتون تبریک‌میگم.

zizi__babapoorدرود بر تو ای بانوی شجاع👏👏👏💋💪💪💪

shaghayegh.moradtalab👏👏👏👏

parisa_63_mباور کنید خانمهای پیج شما، همیشه شمارو تحسین میکنن،و چه بسا آقایون، شما زن با جسارتی هستید و نتیجه تلاش هاتون رو دارید more

neginmatin1985موفق باشی،زیباروی دوست داشتنی

azam.davari76مثل الان هم زیبا هستین♥️♥️♥️

meisamveismoمن همیشه علاقه داشتم بدونم شما چجوری چاق شدین؟دقیقا از کی شروع شد؟ولی من چاقا رو بیشتر میپسندم.

royaa.1980👍👍👍👌👌👌❤️👏👏👏

meisamveismoخودمم میخوام چاق بشم

samira.ezo6800چه حس خوبیه خیلی به این کلمات احتیاج داشتم

ne___da____Doust dashtani jan😍💟💎

mahshidrezakhani@nabauti

asena78hخسته نباشی 😍😍♥️♥️

baby_.luxuryعالی بود بسیار عالی❤❤❤❤❤❤❤

tayebe6104😍😍😍😘

nooilyyyقابل ستایش هستید همیشه برای من 💪❤

zahra_babaki0000اخمتوووووو نبینم 🙆🙆🙈🙈

pv_nzn_namdar#بینظیریییییی_⬜🍇⬜🍇⬜🍇⬜🍇⬜🌹⬜🌹⬜🌹⬜🌹⬜🌹⬜🌹⬜🌹🍇⬜🌹👌⬜👌⬜👏⬜

khosravangroupتحصیل پزشکی در خارج با هزینه ای سالانه 20 میلیون

maryam_mohamadi_aslتو برامن همیشه انگیزه میاری خانوووم

s_d_rahaدرود بر شما بانو

haleh_kamyabباعث افتخار زنان سرزمینم هستید همچنین یک الگوی خوب موفقیت آسان بدست نمیاد ولی دست نیافتنی نیست 😍

m.malihe_71بهاره جان خیلی دلم میخاد ببینمت.. خیلی فوق العاده ای تو ، ماه بانوی محکم و موفق

tj.majidiiعزیزم واقعا دوستون دارم .اجرای چشمهایم برای تو رو این هفته دیدم و دفعه اولی بود که تاترتون رو میدیم .از اول تا آخر تاتر more

sara__karimi320بسیار عالی و دوست داشتنی ❤️❤️❤️

f.safarpour2افرین به شما خوبه هرزگاهی این مطالب رو بگدارید برای کسانی که فقط حال رو می بینن

shamsi_safarluانگیزه برخاستن امروزم را بهم بخشیدی🌸

tytyyyyyuصبور زیبا

elham.r.biواقعا ستودنیه نسل شما و البته افرادی مث من ک دهه شصتی هستند, منم چهارده ساله ک یک هزارتومن از پدرم نگرفتم و مخارج تحصیل more

nadia_kheiryanبسیار عالی و سپاسگزارم ...

f.safarpour2برای من خیلی مفید بود ارزوی سلامتی وسربلندی دارم براتون در کنار خانواده

me_ma_ebشما عالین

mahya.sh_21❤️❤️❤️

elahe.mosleminافرین به شما💕👍

anaa1380تلاش ستودنی شما بهاره عزیز برای هر زنی قابل افتخار است . بخود می بالم که هم جنس شما هستم .

fittnescشاد وموفق وسربلند باشید .زیبایی وخوشبختی حق شماست .وحق همه افرادی که تلاش میکنند .

nadia_kheiryan❤🌹🌻❤🌹🌻

roz___677درود بر تو بانوی موفق ایرانی

homirzaeبسیار عالی 👌👌🌸🌸

roz___677سربلند و زنده باشی

f.safarpour2اگر ممکنه هر زمان کلاس داستان نویسی برگزار کردید اعلام کنید در خدمتتون باشم

mamad__shamouniیادش بخیر زمان دختریات بود

arezooo_pourfazlaliتو بهترینی عالی بود 😘

saba_tabriz96👌💋💗🌺🌸🌷😉👍

fahime.zarei👏👏👏👏👏

n._kalantariممنون بابت اینهمه انرژی مثبت❤❤❤

sahar.nematiiiiiiدرود

mahsashahandehانرژی بی اندازه شما پشت کار و شکست‌و‌دوباره برخواستن شما همیشه برای من الگو بوده افتخار سرزمینم 🦋🦋🦋

shimaheydariyanواقعا عالیست ،بخونیم ویاد بگیریم اینهمه سعی و تلاش و کوشش را ،وقضاوت بی جا نکنیم ،امان از این قضاوت ،صبورتر ومهربانتر more

_titan2000zgدمت گرم افتخار میکنیم بهت

a_rahmani20بسیار زیبا.‌..منم واقعا تو زندگیم دارم تلاش میکنم وهیچوقت حتی روزهای تعطیل صبحها نمیخوابم..کاربیرون.‌خانه داری... بچه more

maryam_naderi.hamid_moshaverniواقعا زیبا بودید و هنوزم هستید😍

pariarafiee_ikiuافرین. باعث افتخار هستین

afshinzcدوستت داریم خانم رهنما 😍😍😍😍

atieh.mirzazadeh👍👍👏👏💖💖

biiita9578عالی عاااالی حرف نداشت هردوتا کپشن👌👌به امید روزی که بتونم مثل شما بشم🙏

sisi8862عزیزم بهاره جان از اینکه پله پله سعی و تلاش کردی تا پایه های زندگی استواری داشته باشی جای تقدیر داره عزیزم (منظورم زندگی more

minafallah3264عاشقتم

tj.majidiiآخر ناتر اتفاقی بیرون دیدمتون و با من دست دادین .واقعا از روابط عمومیتون و نزدیک شدن به شما خوشحال شدم.انشالله به همه more

sarra20319پایدار و مانا باشی بهاره عزیزم

sohrabzadee💋💋💋💋💋💞💞💞💞🌸🌸🌸🌸👏👏👏👏👏👏👏

mahlaqachoganچقدر محکم و با اراده👏🏻👏🏻👏🏻💜💜💜💜🤩🤩🤩🤩

loveitorginalمن ۲۷ سالمه و فرصت جوونی کردن پیدا نکردم . خوشبحال شما که الان دارین جوونی می‌کنین

rahele5187مثل همیشه محکم به عنوان هم نسلتون میدانم چه میگویید ❤😗👌

liiiinnnn_ryمن همیشه به شما غبطه میخورم که در کنار همه ی این حرفا و کنایه های خشونت بار راهتونو ادامه میدید

marjan.mottaqi😍😘

nafiseh.lzadiفوق العاده بود واقعا .وقتی باطن زندگی آدم های موفق رو میبینی با خودت میگی من هنوز هیچ تلاشی ومبارزه ای نکردم در برابر more

fatima736979افتخار ایرانید

sare935657بهاره جان تو روح بزرگی داری و لایق بهترین هایی عزیزم😍😍❤بهت افتخار میکنم

marzieh_golizadehعزیزم فوق العاده اید ❤❤❤❤❤❤

neda_soltanmohammadiدرود بر شما بانوی موفق👍👍👍

sara.m.1491عزیز دل هستید❤ زندگی پراز فراز ونشیب👏 وچقدر زیبا مثل همیشه...🌹

afsaneh723این که شما حس میکنی بهت حسادت میکنند و حرفهای نا جور میزنند کاملا در اشتباهی بسیار هستند خانمهای موفقتر و زیباتر از تو more

mobleh.tehranاجاره آپارتمانهای شیک و لاکچری بصورت روزانه،هفتگی،ماهانه در سراسر تهران

shabnam.saadati97برای موقعیتی که داری هیچ وقت توضیح نده.توضیح ضعف شخصیتی رو می رسونه

mb_and2017مایه ی افتخارید بانو جان

harlem_restaurant👌🏻💚💜

hekatomtourSo nice

rahim26082احسنت ومرحبا پولی که بازحمت بدست میادوپاکه انرژی عظیمی داره که حتی اندکش دربرابرمیلیاردها پولی که ازراه نادرست کسب میشه more

farzad.fathinezhad1397یادش بخیر.فیلم افعی

nargesr1567👌🏻👌🏻👌🏻

iamsanaziزن قوی و محکمی هستید .من عاشقتونم

darya3323دخترتون حق داره که میگه شما قهرمان و قوی هستید،شما واقعااااا قهرمانید💜💜💜

hatefhana@n._kalantari بله

reyhane1176💙💙💙💙

ssahar_kبهاره جان تو فوق العاده ای من هروقت که خسته میشم از این همه تلاش و پرکاری یاد شما میوفتم و به خودم میگم من نصف شما هم more

sana.sfriکوه استوار،یک مقلد خوب

hajiporparisaزیبا ودوست داشتنی

iamdori7من به شما میبالم

selin____mعاشقتم👏👏👏👏❤❤❤🌷🌷🌷🌷

pari__parisa@loveitorginal منم 35 سالمه . هنوز پیدا نکردم . دیگه ام پیدا نمیکنم . عشقم مثل من و شما زیاده . خوشبختی رو خوب تقسیم more

_parisa_mdh_Shoma sabet shodeein khanume rahnama❤️👌🏻ishllah ruz b ruz movafq tar bshin

_page_foroshi_12555پیچم فروشی زیر قیمت فوری

m.r.91068هیچوقت فکرنمیکردم این همه سختی کشیدید،موفقیت حق شماست

hassani_fatemeh74چقدر انرژی گرفتم از حرفاتون ممنونم ♥️♥️♥️♥️♥️

pk2014ممنون که این پست های انرژی مثبت رو مذارین ما که تازه اول راهیم انرژی میگیریم میریم جلو امروز خیلی برام بد شروع شد ولی more

t.alipour9خیلی خانومی عزیزم

pari.tvnولی خانوم رهنما ما جوونای الان نه میتونیم بازیگر بشیم نه هیچ کار دیگه ای.از همه مهمتر انگیزه و پشتکاره که هییچ جوونی more

mazaher.ee😘😘😘😘☺☺

bahmani26fمن دقیقا همون سال دنیا اومدم

a.l.a.l6365بانویی قوی و محکم نوش جونت هر پولی بدست میاری لیاقتشو داری بهاره عزیز❤

niloofar7427434افرین‌به شما 😊

atena.hami👏👏💙

monir.6915عاشقت بودم الان بیشتر...

narjes_n55درود و صد درود به تو شیرزن 👏👏👏💋💋💋

semnaniniloofarموفق باشید

taiebe_rahimi1عاشق بازیهای شما هستم مهربان بانو.سختیهای دوره ما رو جوونهای الان نمی فهمن

imanisahar123Aoooooooli👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻❤️

rezarahmanian54اولین حضورتان در فیلم افعی بود موفق باشید

mahrookh_53عزیزی شما😘😘

fatemehhomaaچقدر حال خوبی داشت 😊😊😊😊😊

zo.ve.na.53احسنت واقعا👏👏👏👏👏👏👏

mahmanzar.sمهربون عاشقتم

maryam.sadeghi2016متاسفانه ما ففط موفقیتها رو میبینیم و رنجهایی که قبل اون کشیده شده رو نه

samir.zgزنده باد بانوانی همچون شما بانوی زیبا و مهربان❤❤❤

heliya_gha3emiاحسنت به این پشتکار،موفق باشید توی تمام مراحل زندگی 👏👏👏

fatemeh_ebrahimi._💙💙💙

mggpani👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻دوستت دارم وپشتکارتون قابل تغدیره❤️❤️❤️😘😘😘😍😍😍

aramesh_aramesh1بانوی باران تو باعث افتخار زنانی خیلی دوست دارم

6494maryamماهی بانو جان،😘

aparteman_mobleeh🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟 more

hadis_smdyعالی وآموزنده

zo.ve.na.53توروخدا کمی از این مطالب بیشتر بذارید تا جوانها بفهمن هرچیز باارزشی سختی خودش رو داره و باید صبر زیاد داشته باشن و more

nadiya_rezaiدمتون گرم عاشقتونم خیلی دلم میخواست از نزدیک ببینمتون 🌹🌹🌹

0maryam139موفق باشی بهاره جون 💙😍

queen.b.k.mبی شک شما یکی از بانوان‌ موفق این سرزمین هستید امیدوارم همواره موفق و سلامت باشید و در زندگی شخصیتون خوشبخت و شاد باشید

heliavanakiبهاره رهنمای عزیز من همیشه تو رو بعنوان یه زن موفق نگاه کردم و بیش از این هم ازت انتظار نمی‌رفت عزیزم ، مردم ما چون دور more

reza.ahani69امیدوار شدم

roze_paeziآخه بهاره جان رهنما همه که مثل شما عشق نیستند، شما یه دونه ای زن باران همینجوری مصمم برو جلو عزیز more

mahjooniiموفق باشین خانم رهنما 🤗🤗😍

faezeh.salehi59چقدر لذت مبیرم که لحظه به لحظه زندگیتون رو میگین مرتب عکس وفیلم میذارین انگاری همه جا همراه مردم هستین ،واقعا خسته more

akram_khanom_pvعالی

neda6970hosyniشما بینظیرید

nargesf38بهاره جان ارزوی موفقیت روز افزون برای شما و دختر خانم گلتون

akram_khanom_pvموفق باشی همیشه

parichehr_mahboubidostمن بازیتونو دوست دارم

adine_se_❤

soodeh_hoseinnejadشما بینظرید خانم رهنما، مصداق کامل خواستنو توانستن. هر بار که از زندگی جدیدتون با همسرتون یه پست میذارید تحسینتون میکنم more

narges.amiriiiکارت درسته بانووووووو👌

shahrzad3_golshifteقسمت سیزدهم شهرزاد به همراه قسمت دوم از فصل دو ساخت ایران و قسمت هفتم  گلشیفته به رایگان در کانال پارس سریال قرار more

jahani.fereshtehموفق باشی بانوی هنرمند

azitaazimi❤️❤️❤️

elta66عاشقتم بهاره بانوی قهرمان💜

atiyeh.d__n❤❤

mahhssaannnnn💜💜

goli4433وقتی کامنت رو باز گذاشتید یعنی می خونید دیگه کامنت هارو یعنی امیدوارم که بخونید...خوبه که این همه وقت میزارید و داستان more

elaheh.roshanسلام شما بی نظیرید 😗😗😗

nd.toobiبا وجود اینکه با یه سری از کارهاتون هم عقیده نیستم...اما شمارو ستایش می کنم چون با انگیزه و هدف بوده اید و همواره در more

z_shojaeyanپرتوان باشید.عزیزم

norouzi_somayeخداهمه خوبیها برات می خواد❤️

iman.vip6204عالی😎😍

elen_elena6196یعنی صورت خوشگلتو هیچکیییییی نداره....واقعاااا زیبا و مهربون و با پشتکارررررر....افتخار میکنم بهتون

asraw7719همیشه خوشبخت باشید و موفق هم در عرصه کار و هم در زندگی .

maryamgoharaniiچقدر هم زیبا بودید و هستید

yasamanangoorani🌹🌹🌹😘❤️

farideh_b20عاشقتم🌺😘

mozhgantaheri1817افرین به شما بانوی مهربون و دوست داشتنی 💋💋💋

elahe_karasiدورود بر شماااااا💋💋♥️♥️♥️🍰

yek1taaعشقی عشققققق❤❤❤❤

afsoon.tahmasebiiiچقدر زیبا

mahdokhtshayestehچه خوبه که تجربیاتتون رو با دیگران به اشتراک میگذارید.اینکه همیشه چیزهای خوب به راحتی به دست نمیادوباید براش زحمت کشید more

royaamlashi😍😍♥️♥️♥️♥️♥️

neda.seyri1000کار خوبی کردید که کمی توضیح دادید. گاهی باید یه چیزایی رو هرچند وقت یکبار برای اطرافیان توضیح داد متاسفانه این روزها more

hjr.so_97👍اولین باره که اینقد کامنت مثبت زیر یه پست میبینم

a.darabi1367تو بی نظیری ....من هم مانند توام

samira_esmailporعاشقتم خیلی زیبا بود

minoo.sani.bajgiran👏👏👏

stsgreen8سرکار خانم رهنما واقعا زود گذشت. فیلم افعی جناب اعلامی یادش بخیر

reza_beigi_1123موفق باشی

anar.khanomچقدر به این حرفها ، این انگیزه ها نیاز دارم ، برای منم دعا کنین بهاره جان تا بتونم خودم به خودم ثابت کنم و دل مامانم more

amir.amiri.44زندگیم اینجوریا نیست

shiiva.phz💙💜

parviz1lفیلم نان عشق موتور هزار 😉

behnazbarzegar_pv_Azizam,chghd zibaaa bodim❤️albte hanooz ham hastin🌹

mahya_ra_b@baharehrahnamaoriginal من بهتون افتخار میکنم

z_shojaeyanشما ااگویی خوبی برای زنان رنج کشیده این سرزمین هستید،از شما ممنونم...بخاطر جسارت و شجاعتی که به خرج دادید.خدا پشت و more

montazeri.ebrahim👏👏👏

zinati.sayarهمیشه بدرخشین.من به عنوان یه زن به شما افتخار می کنم

arezoo_rezayi👏👏👏👏💞

parvazsh3‌

davami_احسنت،به همت و اراده قوی،هنرمند پرتلاش👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👌🏻

maedeh_hashemii76Che caption khobi😊✌

smahdavi38افرین به شما خیلی انگیزه گرفتم.😍😍😍

golifatiموفق باشید انشاءالله

_._._javaaaane_._._7491لذت بردم.افرین

mariaariyaeeعزیزم تو یدونه ای موفق باشی تو همه مراحل زندگیت ❤️❤️

mehri_ramezani_63بهاره جان ، شما نمونه یک خانوم موفق و بااراده هستید

maryam._.javadzadeولی قبول کنید که خانم رهنما خوش شانس هم بودین..وهمچنین ی خانواده خوب داشتین خیلیا هستن خیلی تلاش می کنن ولی ب نتیجه ایی more

bahare.ghofraniاین متن تأثیر فوق‌العاده ای روی من گذاشت. احسنت بانو برای این همه تلاش و پشتکار💖💖💖

ebrs6586عالی هستید خیلی امیدوارم کردین چون من با سن کمم پابه پای همسرم بابچه کوچیک توی غربت تلاش میکنم بعضی وقتا ناامید وخسته more

mehrta.nazaninبهترینی عزیزم ، بعضیا فقط ثورت کنونی رو میبینند که انگار باد اوورده ،

hoonar.doostپشت هر موفقیتی قطعا تلاش و رنج های زیادی هست💕💕💕💕

azarbarani1375خدا قوت

elhamk118عالییییبی

h_fatemeh80عزیزم موفق باشی

fatima.kgnشما خیلی خانم با اراده ای هستی من واقعا تحسینت میکنم قطعا یه مرارتی پشت موفقیت هایت بوده امیدوارم همواره شاد و خوشبخت more

s0g0ll.88بهاره جون حتی اگه حس کنی خیلی زمان از دست دادی و سنت بالا رفته و به بعضی هدفات نرسیدی اون وقت چی ؟ من سردرگمم و ناراضی more

typing.translation#کسانی_که_تایپ_بلد_هستند_استخدام_شوید_غیر_حضوری_کسب_درآمد_عالی_پورسانت_بالا💵💴💰

mramirali97درود بر شما بانوی عزیز........شما فوق العاده اید و هنوز هم برام جای تعجبه این همه کار و فعالیت! انگار ساعت برای شما more

dabo__rose❤️❤️❤️

rayblue72💖💖💖💖💖خیلی تاثیرگذار بود💖💖💖💖💖

arezooo_883جذاب❤

karen.salariموفق باشی بانوجان💞💕😍

nasim_vltسلام خانم رهنما عزیز بعضی از دخترهای سرزمین ما از حجب و حیا وبخاطر ابرو خانوادهشان قربانی میشوند به استعدادها more

sogol_rahmatabadiکاملا قبول دارم.هیچ هیچ هیچ موفقیتی هر چند کوچک هرچند بی اهمیت بدونِ زحمت نصیب کسی نشده و نخواهد شد.قضاوت دیگران چه more

mnorasteh_mahalli🌹🌹🌹🌹

sara_stdh❤❤🌹🌹🌹

koorosh2007آفرین به پشتکار شما بانوی دوست داشتنی🌷

shimaaa__shمن اون سال تازه به دنیا اومدم

yousefi9132دمــــت گرم منم با حرفات موافقم باید تلاش کرد به جایی رسید