هم از خودت خوشم میاد،هم از این ویژه کاریات


افتخار میدید فالو بک کنید @hnsafavi
namira.rohamهم از خودت خوشم میاد،هم از این ویژه کاریات 😂❤️👌👌👌
3epidehhz👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼
perspolis_ncای جان عشق سحرخیز من
smh_abtahi👌👌👌
nilou64@hnsafavi وای باور کنین من عاشق این فیلم شمعی در باد بودم چند بار دیدمش به خصوص بازی شما واقعا عالی بود فقط یه سوالی در ... more
hedie7440بازی جفتشونو دوستدارم عالی و معرکن تو کارشون
mahyar_in_ozحالا آقا شهاب یه چیزی گفت، آقا حسام زیاد جدی نگیر 😉
horiya.keshaniعاشق بازی شما توی این فیلم بودم خیلی زیبا بازی کردید
_mohana7561سلام حسام چشم قشنگ صبحت بخیر و شادی خوشحال شدم پست جدید و دیدم 😊😊😊😊
i_razyخیلی این فیلمه رو دوس دارم 😍مخصوصا اون تیکه ایی که به بهرام رادان میگین چیکار کردی با خودت؟چرا اینجوری کردی ..خیلی خوبه✨... more
_mohana7561اول وقت به طرفدارانت انرژی مثبت دادی مرسی
eli.144واقعا عالیه 😍😍😍
afrashte2222Best actor
afrashte1234عالی
afrashte8557👏👏👏👏👏
s12481248😍
mahboobeasemaniیادش بخیر
hesam90096103عالی 😍😍😍😍😍😍😍
sholehallahverdi🌸💟🌸💟🌸💟عااالی👌
asal_hassaniChi mishod dirtar b donya miomadi hesam?😔behtarini azizam...😍
fatemeh96078621صبحت بخیر و به شادی و نشاط..... صبح زیبایی برامون ساختی بزرگوار بسیاااار عالی سلامت و پر از آرامش باشید هر کجایی که هستی... more
lida.lahiji@hnsafavi 👍🏻👌🏻
reyhan7770❤❤❤
a.golkarOk
a.golkarسلام حسام جان صبح شما بخیر، از کلبه تنهایی خودتون بیرون اومدین، معما طرح کردین؟؟؟
zohreh572370متاسفانه اعتیاد خیلی زیاد شد و نمیشه هم جلوشو گرفت😔😔😔
raminesmaeiliiii@hnsafavi 🌹👌❤️👑
dr.masoud.molavi😂🤣
nkoooaaa.pvWow 💎 you are always also the best ✨❤️
_ellahee_وای خدایا چقدر من این فیلم رو دوست داشتم، اون موقع 14-15 سالم بود🙏🙏❤❤❤
fatemerazaviiiفقط شهاب😍
shoona.l64صبح زیبای شماا بخیر و شاادی اغاز هفته خوبی رو ارزومندم برای شمااا 🌹🙏 ،منم حااضر 😉😝✋👌👍👏🙏🙌🌹@hnsafavi
mahnam.sha💚💚💚💚💚❤❤❤❤
shoona.l64@namira.roham @bolourianm مبصر که نیست غاایب 😂😂😂😅😝😜😂😂😂یک نمره منفی برای شماا ثبت میشود 😂😂😂
farnaz_foroutanسلام صبح بخیر .ایشالا همیشه موفق وسربلند باشی
hesamly64👏👏
fatemeh96078621@hnsafavi:حاضر....😄❤💋✋✋👌👏👏💖س
delvarnavaei@hnsafavi ba in film zendegi kardimmmm👏🏻👏🏻👏🏻❤️❤️❤️
zohre_9413یکی از بهترین فیلمایی بود که دیدم