عزیزم شهرزادو تو زیبا کردی فقط بخاطرتو نگاه میکنم


erfan_izadi1374عالی مس همیشه🌹🌹🌹
ashkan6636076خانم ایزدیار خیلی محشرید✌✌✌✌
raha.c💙
_aysan_gm_😍😍😍😍😍😍😘
somaye_malekiiii🙂💖💖😍
aida_tatality11❤❤❤❤❤❤❤❤
hajarsadat.a.65وای به به
amirhossien096مثل همیشه حرف نداری
_aysan_gm_خیلی دوست دا م بهترینم
shahin_yavari_1375به به
taj.faribayfتاج و ریسه زیبا تخفیف
parinazizadyar.sجانِ من است او 👈❤@parinazizadyar
faezehnazariiاخ جون
1371mehrدو هفته یکبار عرض میشه؟؟؟
m.savehجاااان
hajarsadat.a.65شما بی نظیری پریناز جونم
m.amin.em73عالی بود
bahar.hamidnezhaaadچقد نقش رویا نو نهالی بی خاصیت و مسخرس😑
fc.perspolis__1967👌👍✌
parisa_paksima❤❤❤
bahramghelich61ا
_aysan_gm_عالی هستی ... پرینازم جونم میشه پست منو نگاه کنی 😍😍😍😍😘
_sharifiamir_برای دانلود مجازو به کدوم سایت باید وارد شد؟
sina.1874❤❤
bahar.hamidnezhaaad@ashkan6636076 اره واقعا عالین👏👏👏
parinazizadyar.sاصلا نمیتونم صبر کنم دوست دارم هرچه زودتر هنرنمایی بی نظیرتون رو ببینم عزیزدلم 😘
_sorena_ghobadiچرا دو هفته یه باره؟😐
abas_heydary✌❤❤
saeed_nateghi_pub#jooonz😍
shahrzadserialعالی بود🙏😍❤
z_rgpخداروشکر
farzaane_smlهوراااااااااخداکنه زودتر از اون مریض خونه بیای بیرون دوباره اونجوری قوی بششششی
ganji6⇨♥♡♥⇦
maryam_masoumi_myloveوای دورتون بگردم
izadyarparinazفدااااااات پری جونم
poopak202آفرین به بازی شما.... شهرزاد که خیلی نقشش لوس شده و ضعیف بازی میکنه
reza_mostafavi78عالی هستی شما
javad68.gh💟💟💟💟
zahra_t.sکاش زود برگردی خونه:(
shafaat.2017👍👍👍
parinaz_izadyar.fnفداتم پریناز خوشگلم
hajarsadat.a.65❤❤❤❤
zahra_t.sدلم واسه نقاشای بلندت تنگ شده:((
ehsan_243قسمت دوم خوب بود
parinaz_izadyar.fnبازیت حرف نداره تو بی‌نظیری
reza_mostafavi78بهتر بود بنویسی فصل دوم شهرزاد
zahra_t.sعاشقتم پری*-*♡♡
paria.parinaziمن گرفتم پری جون
hajarsadat.a.65پریناز جون هر هفته میاد باز دیگه...اره؟
parinaz_izadyar.fnموفق باشی نفسم
sara.saeidi#awli🔝🔝🌟🌟
_aysan_gm_عزیزم شهرزادو تو زیبا کردی فقط بخاطرتو نگاه میکنم😍😍😍😍😍😘😘
paria.parinaziولی هنوز ندیدم
sara.saeidi#good👍👍👍👍👍
parinazizadyar3پریناز جون بازدیت حرف نداره 1
paria.parinazi❤❤❤❤❤❤
parinaz_izadyar.fnدوست دارم بی‌نهایت
paria.parinaziدوست دادم بازیتون خیلی عالیه بهترین جان
parinaz_izadyar.fn💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋
parinaz_izadyar.fn😍😍
bahramghelich61این خانم خودشو کشته بود واسه روحانی حالا چی برجام کو تو که دیپلم کاردستی داری چرا میای سیاست مملکت را به گوه کشیدی مزدور... more
parinaz_izadyar.fn❤
parinaz_izadyar.fn💙
parinaz_izadyar.fn💕
parinaz_izadyar.fn💜
parinazizadyar_fanpgeقربونت بشم من
parinazizadyar_fanpge❤❤❤❤❤
parinazizadyar.neginاخ جووون برم زودتر بخرم ببینم 😊😍
p.m327💙💙💙
mohsen.j.sچند قسمته کلا ؟
farzad.hassدرود بر بازی بی نظیرتون
saeed7896abتروخدا جواب منم بدین شما عالی هستین خانم ایزدیار😢
parinazizadyar_fanpgeمرسی ک برام امضا زدی عزیزترینم😘😘😘😘
mazandaran.vilaaفروش شرایطی ویلا در شمال با اقساط بلند مدت
tannazfncآخخ شیرین دلم کبابه براش😟😟😟
hoshang6880حرف نداری دختر جان،خودتو کارات عالیه🌷😍
paria.parinazi💞💞💓💓💓
paria.parinaziبهترین جاننن
parinaz_izadyar.fnا
parinazizadyar.mersaجییییغغغغ هورااا😍😍😍عشقی نفسم
sara__alasvandشما فوق العاده هستید تو این فیلم... همیشه موفق باشید 💟💜🌹
pesar.farvardini@parinazizadyar عروسک خودمی بقیه فالوورن 😉
saharnazqadiriآفرین به این نظم و ترتیب 💐🙏
paria.parinaziدوستت دارم
paria.parinazi💓💓💞💞💓💓
telejok#فالو_کن_بخند
reyhane.dd❤❤🌹
mohamad____ranjbarافرین
sabab_hossein👌💕
arkakoeeچقدر تو گریم عوض شدی
parinaz_izadyar.fnاگه پری جونمممم در شهرزاد بازی نمیکرد من اصلا نگاه نمیکردم
minabagherinasabعزیز دلم چقدر تو مظلومی اینجا 😔 دلم کباب شد قسمت اول و دیدم
pargenzخییییلیییی دوست دارم پری جون😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻
parinazizadyar_negarمیشه منو فالو کنی🙏🏻
mehdimasteriبا گریم شکستنت میس پریناز
parinazizadyar.sعشق جانم ببخشید راهم دور بود نتونستم بیام اکران و ازتون حمایت کنم و ببینمتون 😔@parinazizadyar
parinazizadyar_negarمهربون ترین پریناز🙈
rasoul_salahi67درودها
parinaz_izadyar.fnالانم بیشتر سکانس هایی رو نگاه میکنم که تو هستی
parinazizadyar_negarلطفا😻
samaneh_p2000👏👏👏
parinazizadyar_negarخواهش میکنم فالو کن🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
karbalei.erfanbarghiلطفا از بنده حمایت کنید.❤
parinazizadyar.mersaپری ناز پیجم پرید میشه پیج جدیدمو فالو کنی؟😞
elnazbarati6071یعنی الان اومده؟
parinaz_izadyar.fnانشاالله که همیشه بدرخشی
parinaz_izadyar.fn😍😍😍😍
parinaz_izadyar.fn💋💋💋
parinaz_izadyar.fn💜💜
minabagherinasab@_sorena_ghobadi دو هفته یه بار نیست اون هفته تعطیل رسمی بود واسه همین نیومد
parinaz_izadyar.fn❤
parinaz_izadyar.fn💛
parinaz_izadyar.fn👍👍👍
_aysan_gm_خواهشا لایک کن پریناز جونم🙏🙏😍😘
paria.parinaziپرینازی ببخشیو نتونستم بیام اکران ها من مشهدم اما برا اکران بعدی حتما میام عشق دلم@parinazizadyar
mestrmardaniپریناز فوق العاده ای.لایک کن لطفا.💝
setayesh.st79اخجون شهرزاد خانم پریناز خیلی خوبید شما
parinaz_izadyar.fn.@parinazizadyar پرینازمممممم بازیت واقعا و واقعا بی‌نطیره
mobina_f_a_عزیزدلِ کی بودی شما💞🌏
_sorena_ghobadi@minabagherinasab آهاااا😂😂😂😆😆خوبه خدا رو شکر
hamidreza.8226فوق العاده ای
parinaz_izadyar.fn@parinazizadyar موفق باشی همیشه
leila_kashanخانم ایزدیار من خیلی دوووووووووست دارم😘😘😘😘😘😘😘😘😍😍😍😍
paria.parinaziدوستتون دارم@parinazizadyar
abuzar_farahmandدیدیم لذت بردیم 😃
parinazizadyar_fanpgeدوستت دارم😘😘😘
fardinnajafi_fnEy jnmmm
fardinnajafi_fnAwliii kkkk
parinazizadyar_fanpgeشه جانه پرینازه بِلاره😘😘😘
jordan.shik🔴🔴کتونی درجه یک خارجی ارسال به تمام نقاط ایران🔴🔴
saba_f.1988❤
yazddanقسمت اولش جز سکانسی که شما بازی کردین اصلا جذاب نبود🌹❤️
masoumehmousav👍👍👍👍👍
dr.mehrab.hajolaaخیلی نقشهای عصبی و دیوونه بهتون میاد 😍
yasieyzkگریمهای این قسمت شهرزاد به نسبت قسمت قبل خیلی افت داشته::نظر خیلی از ببیننده ها هست🙏🏼
ava____14درسریال شهرزاد فوق العاده ای
m.rezaalipouuur👌
v_e_mhzای جان
paria.parinaziگاه فکر میکنم شعر را رها کنم...❕... more
alisiya.so👌😍
amirhosseinrigiزیبا خوب
samaneh_bahriiای جان...آدم دلش کباب میشه برای شیرین.....بازیتون فوق العاده س👌👌👌👌👌👌
mehdimirhoseini_عصری میرم میگیرم
alirezayari1377عالی 😍😍😍😍
mostafa.mousavi1990عالی.وختی غمگین هستید اصلا دوس ندارم شهرزادو نگاه کنم.ی ابهت خیلی خاص دادید ب فیلم
rezakarimi_ebli3ژان ژان
aynaz_2007😍😍😍😍
atefeh_teymouryi_خدا روشکر ک بلاخره اومد شیرین و ببره
aynaz_2007💕💕💕
aynaz_2007❤
aynaz_2007💋💋💋
aynaz_2007💖💖💖
aynaz_2007💙💙
amirhossein_aminipoorپیش چشمم چون به نرمی میخرامی میخرامی....
alishah76_درگاه پرداخت اینترنتی بانک سامان خیلی بده،اصلا از کارت پشتیبانی نمیکنه😑😶
rezahojatpanah1100عرضه شد؟؟
roozbahani1378@parinazizadyar من فیلمو دانلد کردم ولی هنو ندیدم ولی از عکسش معلومه که قراره چه عذابی بکشم.🌹🌺
donya_dokhtare_baran_24😍😍😍😍
_mary_1982@mahso0o0o
ardalan.ahmadi8907عاشق قسمت ۱۹ فصل اول سکانس توی حیاط هستم...
ardalan.ahmadi8907Pe
nooshinjafari❤️✨
roozbahani1378@parinazizadyar 🌹🌺خیلی ماه ی🌹🌺
aminkhatibi1995خانوم ایزدیار شهرزاد ۲ خیلی ضعیفه
parinazizadyar.mersaجان دلم دوست دارم
honarmandan.pictureچ خوب
shaghayegh___asadiiiiiiدلم برای شیرین خیلی میسوزه 😞
shadiii_abHalla ta shaaab bayad sab koniiiim :-(
maryamgoharaniiفقط بازی شیرین و قباد خوبه توی فصل دو و بازی بقیه ضعیفه منظورم شهرزاد و فرهادوبابای قباد و خانوم نونهالی که اصلا این نقش... more
payam_derakhshan_من تا حالا ندیدمش مگه شیرین نمرده؟
_.qzlms😻💖💖💖
shadiii_ab@aminkhatibi1995 nagiiiid motmen bashiiin nist bzrid shoro beshe ma shahrzad 1 ro didim tavaghoemon rafte balla yekm bay... more
linda_021_فالو== بک
ahlam.1379.a👍
parisa.sh1991فصل اول سریال خیلی جذاب تر بود😕😕😕😕😕
shahrzad_fact😍💙✨
adam__khasاین سرهنک دیوس مکه نمرد ، چرا زندس پ
narges_art8😍
roozbahani1378@parinazizadyar شیرین بانو مظلوم🌹🌺
arash.mardani00خیلی خوب بازی می کنید . امیوارم همیشه پیروز باشید . انشاالله موفق باشید
roozbahani1378@parinazizadyar شیرین بانو مظلوم🌹🌺
sahar_97b😍😍😍😍😍
sina.ghalehnakiفصل دوم نقشتون خیلی سخت تره توو داستان معلومه
amirabbas3413@parinazizadyar 😘🌺❤️
sarehbayatofficial❤❤❤
negarbheواقعا هنرمند دوست داشتنی هستی❤️
daryaaaa.ffاخی چ گناه داره شیرین
rayandoostiتا از خواب پاشدم رفتم بخرم ولی هنوز نرسیده بود☹️☹️
harfedel_harfehesabبعضی وقتا با یه کلمه میشه خواب شبو از یه نفر گرفت... more
ngin_gwاخه تو چرا انقدر خوب و مهربونی؟😻😻😍😍
sheyda_dadrastبخاطر بازی شما واقای حسینی شهرزاد ودوست دارم
mohadese___hعالی بود❤️
sheyda_dadrastالانم خریدم میخوام ببینم
sheyda_dadrastهنرنماییتون عالیه
mahsasadeghi81اخه چقد شما ماهی پریناز عزیز هم زیبا هم با اخلاق هم هنرمند خدا حفطتون کنه
kheyrollah_ghalavandایول آبجی، چه عالی 💙💙💙💙
bahman_dehneshinتوووچقده نازوباوقاریییی اخه
taraneh_alidoostiii_fanpage😍❤💐💐
mohsengzAsan mibinm delam kabab mishe
setayesh_ashooryانشاالله همیشه موفق باشی♥♥♥
mohsengzAz bas khodeton khobin❤❤
parishon_ahvalاین قسمت هم دانلود کردم 😆😆😆
mahdis4915ای وایییی
atefeh0248😍😍😍
hedighaateبا بازی حیرت انگیز شما..
atefeh0248عالی
safari_ziziiiiFollow me🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
darya_teh_d20💓🌹💗🌹💓😍😍😍
ermiaasi❤️❤️❤️
saharsabeghi1💖💕
azin.sangaliZiba 😍
parinazizadyaroneو بازی بی نظیر شما❤💜😍
taranehalidoosti5708❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
parinazizadyar_lovefanای جان چه عالی😍😍😍😍
parinazizadyar_lovefanپرینازم اگه میشه لطفا به پیجم سر بزنید مهربونم💜💜
theparinaz😍
faeze9123پریناز عشقم تو بهترینی عزیزم😍😘😍😘⚘⚘⚘⚘⚘💖💖💖💖💖
sahar_ssh_عالی هستین
nab.face.irJoin Baby 💋💞🌟✅
farshidehzعالی بود
shima_._fl😍😍😘😘
m.aaa.r.y.aaa.mیوووهوووو هوووورااا
parinaz_izadyar.fnپریمازممممممم مهربونمممممم منو هم فالو کن عزیزمممم
_mohadeseh.sgh❤❤❤❤❤❤❤❤❤
mehrsa_tajiخریدمش همین الان💙
farhad____1361🌹🌹
maryam.z8818😍😍
s_tohidi1994طفلک شیرین.الهی بگردم😢😢😢
english_raminalex🌷💖
jfrzdhrnaاین چ وضع گریمه پررری؟😓😓😓😓
shrareh_rz63خیلییی دوسداشتنی هستید شما
morteza.atefe@mehrsa_taji چ جوری سریال شهرزاد رو خریدی
kosar.r20بینظیر مثل همیشه❤👌👌👌
reyhaneh.a__چقد خوشم میاد ازت لنتی😐
taraneh.alidoostifans1❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🌹🌹🌹🌹
empror.h.g♥♥♥
lianaimaniهنوز ندیدم 😉
hamide4232خانم ایزدیار دوست داشتنی هستین🌺
abolfazl_naderi021😍😍
monireh_kazemimanesh😍😍😍
habeb3523چراقسمت دوم ایتقدردیرپخش شد؟؟؟
amir_sofy1357سلام عالی
bahar___zaer❤👌
_fatimaa_v❤❤
arezom_maعالی بوووود ❤❤❤❤
lalehphn@habeb3523 هفته ای یه قسمته دیگه .. دیر چرا ؟
mehrsa_tajiتو استوریم هست @morteza.atefe
mehrsa_tajiیعنی چی چی جوری رفتم مغازه خریدم @morteza.atefe
mohammad_ho3ein_bakhshiدانلود شد بصورت حلال👍
zohreh.h.lوای عمش خیلی خوب بازی کرده حرکاتش عین بزرگ اقاس
roghibaliaghatBinaziriiii behtariiiin❤😍😘
mina_hh86کی خوب میشید 🙁
edvin.saadat👉❤👈
roya_sgh💚💚💚
neginmilanis❤️
maryam_hashemi2من تاحالا ندیدم.خیلی عم داره ندوست
shahabhosseinifanpageبه به🌸🖒
m.hoseyninezhadبه به😊😊
mohammadrezaee9595دوستان صدای منو تو پیجم بشنوید مطمئنم لذت میبرید ❤ ❤ ❤
parhamkhorram9884@parinazizadyar ❤️❤️👍🏻👍🏻❤️❤️
saeedkermany9971💕🌷👍
heidary.elhammشما علاوه بر بازی بینظرتون چهره ی فوق العاده ای دارین ❤❤❤❤
parisa.borzooei😍😍😍
saba.sabouki@habeb3523 چون یه هفتش خورد به عید فطر اون موقع نیومد
ebadi.arminehبه نظر میاد که نصرت قصد داره با زیر آب کردن سره عمه خانم اون خانومی که آورده بود به عمارتو که خیلیم شبیه عمه خانومه و به... more
monir_goorabiای جونم، چقدر داغونی اینجا
iman_ymd021فالو بک
khorshid___banooهفته قبل چرا نیومد ؟!!!!
pardis_adibiiالهی .شیرین بیچاره
adele___7الهی عزیزم شیرین قشنگم ❤❤❤❤
pariinaziizadyarrعااااالی بووود 😍❤
monaa.__.mofidiممنون میشم از نقاشی های من دیدن کنید .😘نقاشی چهره، خاص ترین هدیه به عزیزانتان🎁😌
sassanrad❤❤❤❤
iraj93ادم دلش برا شیرین میسوزه .چنین بی کس شدن در باورم نیست
pariinaziizadyarrالهی بمیرررم برا شیرینم 💜💔❤ 😢
m_bakhtyari205خخخ
hamrazzzzzzzzسرعت سایت خود شهرزاد خیلی پایین بود مجبور شدم از سایت دیگه بخرمش
arayeshgah_sepideh1122لطفا از پیج ما دیدن فرمائید
morteza.ka3976اصلا خوب نیست این دوقسمتی که دیدم
baranabbasi456من شهرزاد یکو ندیدم.حالا دوش دراومده :-)
mahsa_ffllddفدای خوشگلیات 😍
parinazizadyar.fpبله خیلی هم زیبا بود
sepmasood@baranabbasi456 حالا چیکار کنیم
zahra67tخانم پریناز واقعا بازیگر ماهری هستین مخصوصا مخصوصا تو سکانسی که روتخت دیوونه خونه پرستار چک میزنه تو گوشتون و شما ساکت م... more
yaseee_sefiiid💋💋💋💋💋💋💕
amir_304_وای دیونه شد
mahsajooon___چرا این شکلی شدی🙁
sepide.soofiتوروخدا انقدر فیلم تلخ نسازید
sharaghemohammad175469857احتمالا فیلم خوبی ازش در بیاد مثل قبلی هان عزیزم